Tilaus- ja toimitusehdot

Tilaaminen

Kaunis Hyvinvointi on aputoiminimi yritykselle Kaunis Jewelry & Design (Y-tunnus 2198535-5).

Asiakkaan on tutustuttava tilaamisehtoihin ennen tilausta ja hyväksyttävä ne ennen kuin pääsee tekemään lopullisen tilauksen. Hinnat sisältävät alv 24% tai 14% (elintarvikkeet) Hinnat ovat ilmoitettu euroissa. Tuotteiden tilaajan on oltava vähintään 18-vuotias. Verkkokaupan kautta myymme ainoastaan yksityishenkilöille. Myymme tällä hetkellä vain Manner-Suomeen (lukuunottamatta Ahvenanmaata) .

Pakkaus

Tuotteet pakataan tilauksen koosta riippuen joko pääsääntöisesti pahvilaatikkoon tai joissain tapauksissa mahdollisesti myös pehmustettuun kirjekuoreen. Tuotteiden mukana tulee tuotetiedot ja  käyttöohjeet sekä yrityksen yhteystiedot. 

Maksutavat

Sivustolla käytetään Klarna Checkout maksupalvelua.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna lasku (Maksa 14 päivän sisällä, joustava erämaksu), Klarna tili, korttimaksut (Visa, Visa Electron, Mastercard) tai verkkopankkimaksut (Aktia, Danske Bank, Nordea, OP, S-Pankki, Säästöpankki).

Lue Klarnan käyttöehdot ja Klarnan tietosuojakäytännöt
sekä Kaunis Jewelry & Designin tietosuojakäytännöt huolella tehdessäsi tilausta.

Maksunvälittäjänä toimii Klarna Bank AB.

Toimitusaika

Kotimaahan 2-5 arkipäivää tilauksesta. Esimerkiksi postin toiminta voi vaikuttaa lähetyksen kestoon. Jos tuotetta ei ole varastossa toimitusaika on 1-2 viikkoa. 

Toimitustavat ja -kulut

Tuotteet lähetetään Postin kautta postipakettina valitsemaasi toimituspisteeseen. Jos asiakas valitsee toimitustavaksi noudon, tilauksen voit käydä noutamassa etukäteen sovitusta paikasta ilman postikuluja.

Jos haluat lähettää tuotteen suoraan lahjansaajalle, muistathan laittaa maksajan ja paketin toimitusosoitteen erikseen. Voit mainita vielä erikseen lisätietoja-osiossa, jos haluat tuotteen vielä erikseen lahjapakettiin ja toivot mukaan kirjoitettavan  toivomasi tervehdyksen.

Postituskulut kotimaahan on Postin kautta 5,90 – 6,90 € riippuen paketin koosta.

Yli 100 € (sadan euron) tilaukset kotimaahan lähetetään ilman postikuluja. Asiakkaalle lähetetään tilauksen jälkeen sähköpostiin tilausvahvistus ja toimitusvahvistus. Asiakkaalle toimitaan myös seurantakoodi.

Jos paketti  on lähetetty Postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin asiakkaalle ilmoitetaan lähetyksen saapumisesta.

Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Yritys ei ole vastuussa toimituksista, jotka ovat vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella, kuten lakot, tavarantoimittajien lakko tai muu estyminen.

Takuu- ja virhevastuu

Tuotteet pakataan huolella. Jos huomaat kuitenkin tuotteen olevan selvästi rikki tai tuotteita puuttuu niin olethan yhteydessä ensin meihin päin, niin tiedämme neuvoa miten kyseissä tilanteessa toimitaan. 

Kuljetuksessa rikkoontunut tuote

Jos tuote tulee sinulle rikkoontuneena kuljetuksen aikana, olethan yhteydessä kuljetusyritykseen ja tee reklamaatio sekä sähköpostiimme info@kaunishyvinvointi.fi

Palautus ja vaihto-oikeus ja tilauksen peruutus

Haluamme, että olet tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin. Asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa tuote. Tuote tulee palauttaa 14 vrk sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Kosmetiikan osalla palautusoikeus on kuitenkin vain avaamattomilla tuotteilla. 

Mikäli haluat palauttaa tuotteen tai sinulla on tuotteesta muuta kysyttävää, ota AINA ENSIN YHTEYS asiakaspalveluumme sähköpostilla info@kaunishyvinvointi.fi  tai puhelimitse p. +358 50 356 6892  Asiakaspalvelumme lähettää sinulle palautusohjeet. Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, palauta aiemmin tilaamasi tuote ja tee uusi tilaus.

Käsittelethän palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti vastaat tuotteen arvon alentumisesta enintään tuotteen täyteen arvoon saakka.

Sinetöidyt- ja kosmetiikkapakkaukset tulee palauttaa avaamattomissa alkuperäispakkauksissaan ja palautettavan tuotteen sinetin tulee olla ehjä. 

Palautusohjeiden vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä, eikä tuotetta palauteta takaisin asiakkaalle. Vastaat myös tällöin palautuksen aiheuttamista toimituskuluista.

Pakkaa tuote hyvin ja lähetä se mieluiten alkuperäisessä pakkauksessa. Liitä palautuksen mukaan lomake , jossa kerrot Yhteystietosi (nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköposti) numeron, mikä tuote ja miksi tuote palautetaan ja muut tarvittavat tiedot, kuten tilinumero hyvitystä varten. Kirjoita tilinumero kansainvälisessä IBAN-muodossa. Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen niin kerro myös siitä. Lomakkeen voit tulostaa tästä.

TARKEMMAT OHJEET SAAT PALAUTUKSEEN ASIAKASPALVELUSTA!

Palautuksen lähetys on asiakkaan vastuulla.
Jos palautat vain osan tuotteista, postikuluja ei tällöin hyvitetä. Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, postikulut hyvitetään myös.
Jos haluat perua tilauksesi ole välittömästi yhteydessä asiakaspalveluumme.

Palautusosoite:
Kaunis Hyvinvointi
Yläkatu 7
87500 Kajaani
Suomi
P. +358 50 356 6892